بچه که بودم

 

 

 

 

بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زُل میزدم تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم !

 

 

 

یه همچیم آدم خجسته و شیرین العقلی بودم من …

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

مثل این شوفر اتوبوسا یه فلاسک چایی گذاشتم پایین میز کامپیوتر همینطور که نگام به مانیتوره خم میشم میارمش بالا … انگار قراره ماشین از جلو بیاد !

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره که یه وقت شب سیل نیاد حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز …

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

آدم باید یک “تو” داشته باشه که هروقت از همه چی خسته و ناامید بود بهش بگه : مهم نیست که قشنگ نیستی ، قشنگ اینه که مهم نیستی بعد اونم قهر کنه پاشه بره پی کارش بابا جمع کنید کاسه کوزتونو اعصاب ندارم !

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

عشق مثل بستنى سنتیه ، البته فقط چون هوس کردم وگرنه قبلنا شبیه پاستیل بود !

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

بابام نصفه شب اومده میگه کولر روشن نمیکنیااااا ، بگو خب !

 

 

 

من :( اردلان :|

 

 

 

خروس :|

 

 

 

دودکش :))

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

خدا به مرغ بال داد نه برای پرواز که برای کباب ! :))

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

از تفریحات هر پدر و مادرى اینه که بگى کجات درد میکنه و اونام واست علتشو تشخیص بدن !

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

قدیما یه آفتابه های مسی بود پرش که میکردی اینقد سنگین میشد تا میومدی ورش داری دوباره میر.ی.د.ی !

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:59 | نویسنده : هاذی ریگی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس